Widze duchy

Czy zdarzaly wam sie takie urojenia? Bo cos chyba ze mna nie tak:)

Pokaż odpowiedzi użytkownika (3) »



Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Odpowiedzi
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [06.05.18, 16:57]
    To może duch twojego do niedawna obecnego penisa który został zabity po operacji zmiany płci domaga się zaspokojenia?
  • SzanownyPanMati
    (0 - 0)
    0%
    SzanownyPanMati [06.05.18, 16:58]
    \azbest ma chyba takie własciwości ze powoduję halucynacje.
  • Ilonaoj
    (0 - 0)
    0%
    Ilonaoj [06.05.18, 16:58]
    Nie, ja jestem pozadnie chora. Mam schizofremie. Slysze rowniez glosy:(
  • Ilonaoj
    (0 - 0)
    0%
    Ilonaoj [06.05.18, 17:03]
    O pisze troszeczke, a byscie zrozumieli o co chodzi. Otoz: budze sie rani slysze jak ktos do mnie mowi, np. Wstawaj z tego lozka I marasz zrob cos ze soba. Przerozne rzeczy do mnie mowia. Nie wiem co to jest, ale musze sie na to leczyc. Biore na to tabletki, kazdego dnia:(
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [06.05.18, 17:05]
    Ilonka, ty bierzesz antydepresanty, one nie leczą urojeń. Tak pisałaś. Co konkretnie przyjmujesz? jaką substancję?
  • Ilonaoj
    (0 - 0)
    0%
    Ilonaoj [06.05.18, 17:27]
    Moj przyjaciel trzyma te tabletki; dla bezpiecznstwa abym ich przypadkiem nie wyrzucila :) nie wiem nawet nazwy
  • gość
    (0 - 0)
    0%
    gość [06.05.18, 17:46]
    nie wiesz czym cię faszeruje?
->
Opcje pytania
Ilonaoj - inne pytania Więcej pytań »
Sponsorowane